Nejste spokojeni s Vaším e-shopem, za jehož pronájem musíte pravidelně platit? Nedovoluje Váš stávající eshop např. napojení na určitou platební bránu, účetní program či např. skladový systém? Celosvětově užívaný systém Prestashop by pro Vás mohl být řešením. Je kompatibilní s nejrůznějšímy systémy a jeho vývoj jde neustále kupředu.
Převod stávajícího systému na Prestashop
Dokážeme Váš stávající systém překlopit tak, aby si buď zachoval stávající hodnoty a podobu nebo ho vylepšit tak, aby byl mnohem efektivnější lépe se zobrazoval na internetu. V případě Vašeho zájmu zachováme layout, barvy a jiné prvky Vašeho webu, na které jsou zákazníci zvyklí. Obvykle je vždy např. nutné alespoň trochu modifikovat responzivní zobrazení na mobilních telefonech.
Nebude mít přechod na Prestashop vliv na ztrátu pozic v Googlu ?
PŘEVOD STÁVAJÍCÍHO SYSTÉMU ESHOPU NA PRESTASHOP
Obchodní šablonu bych modifikoval tak, aby co nejlépe splňovala Vaše potřeby, tj. např. zachovala původní barvy a i částečně případné rozvržení (na které můžou být
zákazníci zvyklý), ale naopak bych změnil zobrazování na mobilních telefonech, tak aby to šlo na nich perfektně číst i objednávat produkty. Dále samozřejmě počítejte s tím, že bych stránky upravil, aby např. byl lépe vidět kontakt, síť prodejců, aktuálně nabízené produkty….. (aby to bylo maximálně USER FRIENDLY). V neposlední řadě se postarám o to, aby původní adresy (URL) se přesměrovaly na nové, tzn. aby v žádném případě nedošlo ke ztrátě vydobytých pozic v Google/Seznamu tím, že linky přestanu fungovat.
PŘEVOD (IMPORT) SOUČASNÉHO OBSAHU DO NOVÉHO WEBU
V závislosti na tom, jak jsou současná data uložena by se převedl obsah, tak by se převedl obsah..
DOPLNĚNÍ NOVÝCH MODERNÍCH FUNKCÍ NA WEBU
V dnešní době musí být stránky interaktivní, snažit se zachytit uživatele, nabídnout mu možnost okamžité reakce.. Určitě bych myslel, že bude vhodné doplnit např.
a) Online-chatovací okno (poradnu)
b) Pohyblivý banner, kde můžete umísťovat nějaké novinky (graficky)
c) Propojení sociální sítě (facebook, youtube..)
d) Newsletter, pro přihlášení k odběru katalogu např.
e) Lepší zápis Novinek, blogu na hlavní stránce
f) Možnost zaslání rychlé nezávazné poptávky atd.
Kromě níže uvedených bodů 5), 6), bychom se mohli bavit např. o nějakých drobnostech a vylepšeních pro zákazníky, jako je např. výběr produktů nebo konfigurace nákupu podle barev, že by např. výběr začínal přes vzorník nebo tak…. je to o konzultaci…
5) IMPLEMENTACE PLATEBNÍ BRÁNY + NASTAVENÍ KONTROLY PLATEB S FIO
+ AUTOMATICKÉ MAILY A ODPOVĚDI
Ohledně platební brány bychom řešili nejspíše nejrozšířenější GoPay
bránu pro karetní
platby.
FIO banka je skvělá v tom, že nabízí API, které dokáže dobře komunikovat s
e-shopem a informovat ho tak o příchozích platbách. Tzn. někdo si
zvolí např. platbu
převodem – pošlou se mu automaticky platební podmínky + V.S. – zaplatí, systém
verifikuje platbu a pošle mu fakturu. Pokud klient nezaplatí, může se
mu např. poslat
upomínka – vše se dá nastavit.
Cena: 10 000 Kč
6) NASTAVENÍ PROPOJENÍ S POHODOU, PŘENOS OBJEDNÁVEK DO ÚS.
Zde bychom fungovali na nějaké základní bázi, že by se z e-shopu do
Pohody posílali průběžně
informace o objednávkách a jejich zpracování. Je možné, ale
implementovat i nějaké složitější
procesy přenosu dat mezi e-shopem a účetnictvím.
Cena základ: 7 500 Kč
7) DODATEČNÁ SEO-OPTIMALIZACE NA OBECNĚJŠÍ KLÍČOVÁ SLOVA x PPC REKLAMA
Byl bych určitě proto, aby jste začli cílit i na obecnější klíčová
slova. Nyní je SEO-optimalizace nastavena převážně na slova:
Termoizolační nátěr, antikondenzační nátěr, Maxitherm
Dovolil bych si toto pak podrobněji analyzovat, ale jsem toho názoru,
že by jste mohli najít i možná další slova jako jsou např.: Nátěrové
hmoty, Nátěry pro budovy apod.
– –
Nevím, jestli se Vám o to někdo stará, ale aktuálně zbytečně
investujete do klíčového slova v PPc reklamě viz: 1url.cz/0thvv
(Termoizolační nátěr), na toto slovo jste 1. v Google, nemá smysl si
myslím zároveň na toto platit i reklamu.
V rámci daného bodu můžu Vám provést komplet analýzu i této PPC
reklamy, aby jste peníze
nevyhazovaly zbytečně oknem.
Cena kompletní revize a SEO nastavení: 6 500 Kč.
– –
8) VYŘEŠENÍ POŠTOVNÍHO KLIENTA
Tuším, že by možná bylo dobré si stahovat emaily přes Gmail.com, který
umožňuje dle mého názoru velmi kvalitní rozhraní, správu složek apod.
9) NÁSLEDNÁ SPRÁVA WEBU
Toto se týká postupné optimalizace, technické správy, např. přidávání
novinek atd.
Paušál dle domluvy… Obvykle to poskytuju v rozmezí: 1 000 – 3 000
Kč / měsíčně, dle
náročnosti.
10) EV. PRÁCE NA DALŠÍCH PROJEKTECH / KONTROLA HOSTINGU
Jak už jsem uvedl, bylo by dobré mi sepsat všechny projekty případně +
kde to máte umístěné,
jsem si jist, že bychom zde mohli převodem na 1 případný multihosting
hodně ušetřit.
DISKUZE PRESTASHOP:
– platební brána prestashop ?
– propojení s účetním systémem ?